پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3201
-
الف
+

نمایش فیلم‌های «بی حوا» و«کچ» در جشنواره هند و ایتالیا

فیلم کوتاه «بی حوا» و فیلم کوتاه «کچ» به ترتیب به بخش مسابقه جشنواره هند و ایتالیا راه یافتند.

فیلم‌های کوتاه «بی حوا» و «کچ» به ترتیب به بخش مسابقه جشنواره «جیپور» هند و بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «پنتداتیلو» ایتالیا راه یافتند.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم کوتاه «بی حوا» به کارگردانی کمیل روحانی به بخش مسابقه جشنواره «جیپور» هند راه یافت. فیلم کوتاه «بی‌حوا» تنهایی‌ها و پریشانی‌های مرد و زنی را به تصویر می‌کشد که هر کدام به شکلی با خیال یکدیگر زندگی کرده و می‌کنند و از این فراق در عذاب و رنج به سر می‌برند و ...

عوامل تولید این فیلم عبارتند از تهیه کنندگان: کمیل روحانی و امیر روحانی، مدیر فیلمبرداری: آریو متوقع، بازیگران: پویان یحیی‌پور، مریم مسعودی، رضا گمینی و روناک سبحانی، سرمایه گذار: امیر روحانی، تدوین: محمد نجاریان داریان و دلارام شمیرانی، صداگذاری و میکس: نیما تقوی‌زاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مریم مسعودی، مدیر تولید: علی سنقری سبزواری، تصحیح رنگ: علیرضا هدایی، طراح صحنه و لباس: مریم گلی، گریم: نیلوفر چشم آذر، مدیر صدابرداری: نیما تقوی‌زاده، دستیار صدابردار: بهنام آزادی، دستیاران گروه فیلمبرداری: مهدی نوروزی، علیرضا عبادی، عماد عبداللهی، حسن ابراهیمی، مدیر تدارکات: مجید بروجردی.

همچنین، فیلم کوتاه «کچ» ساخته مهرداد حسنی و از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «پنتداتیلو» ایتالیا راه‌ یافت.

«کچ» با فیلم‌هایی از ایتالیا، روسیه، لهستان، آمریکا، اسپانیا، مکزیک، انگلیس، آلمان، سوئیس، کانادا و… به رقابت خواهد پرداخت.

در خلاصه داستان «کچ» آمده است: کچ به معنی دختر است و این فیلم کوتاه داستان یک پرستار را در منطقه‌ جنگی به تصویر می‌کشد که برای نجات یک بچه از جان خود می گذرد.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: مهرداد حسنی، تصویربردار: هاشم مرادی، تدوین: حمید نجفی راد، صدابردار: میثم حسنلو، صداگذار: حمید نجفی راد، بازیگر: پریا وزیری، فاطمه باقری، محمد صالحی و تهیه‌کننده: مهرداد حسنی.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر